Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

beschermengel

Rick
13 mei 2008

men droom was echt raar ik noemde elke vriend of vriendin die ik echt kende op al de namen maar er was 1 naam die ik niet kende en die naam klonk als muziek uit men ooren en die naam is KAAT

heeft dit mss temaken met dat ik een paar maand geleden heb gevraagt om men beschermengel te ontmoeten en wat haar of zijn naam is kan dit dat zijn??, aub antwoord er op :)

Siren
16 mei 2008

Dat kan niemand toch voor je invullen...
Wie weet+ als je het zelf niet zeker weet, misschien kan je nog een keer vragen om contact in je droom? Ook is het goed om te kijken of je deze droom ook op een andere manier kan interpeteren denk ik...
Siren

Rammleaf
2 oktober 2008

kan natuurlijk ook dat je een prachtige ervaring hebt gehad met deze droom (:

fabs
9 oktober 2008

Niet in contact proberen tekomen het is meestal een kwade geest die je vertrouwen wilt winnen
en je daarna rare dingen laat doen
geloof mij nou maar ik heb al gehad

9 oktober 2008
Beheerder

ik denk dat een kwade geest je alleen kwaad kan doen als je het nodige gedaan hebt, glaasje draaien

fabs
9 oktober 2008

nooit gedaan ben zelf door ze bezeten geweest en geloof mij nou dat doet pijn
en ik heb ook nooit geesten opgeroepen omdat ik ze nie vertrouw

9 oktober 2008
Beheerder

;) misschien is dat je probleem wel, want als je bang voro ze bent, hebben ze grip op je, ik zelf zie ze werkelijk dagelijks, en daar ben ik aan gewent, toen ik een lichtpoort aan het maken was, stond er een geest op me te huilen, ik denk omdat hij blij was dat hij eindelijk naar het licht kon gaan, maar ik heb ook iets duivels gezien dat nee konzeggen tegen het goede, en toen ik die zag, werd ik doods bang, ik heb hem2 keer gezien, en dat waren de engste momenten ever, maar dat was oordat hij kwaat en koudheid uitstraalde, gelukkig, kan ik nee zeggen tege ze en doe ik er mijn best ana om ze weg te krijgen.

fabs
10 oktober 2008

alle geesten die ik heb gezien hebben nooit iets goeds voor me gedaan
en ik ben niet bang voor ze want ik ken ook wel truckjes om van ze af tekomen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024