Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

SuzanneW86
12 jaar geleden

Ik droom dat ik in een groene omgeving met veel bomen kwam wonen met mijn man en mijn zoon. We hadden het niet breed en ik moest op zoek naar werk. Via water kwam ik op een plek waar ik een gesprek zou hebben voor schoonmaakwerk in een tehuis. Ik was aangenomen en zou binnenkort beginnen.
Er waren geen dagen of nachten alleen een constante schemer.
Ik kwam erachter dat ik zwanger was en we gingen heen voor een echo, wonderbaarlijk was er al een hartslag, ik was verwonderd want ik was net overtijd en een hartslag was toch pas na 6 weken. Hij ging tellen ik zag 4 stippen met een hartslag, maar hij zei dat ik zwanger was van een drieling. Ik dacht bij mezelf nog 4 is wel heel veel in 1 keer. Ik was erg blij mijn man en onze zoon ook. We wisten die middag dat het 2 jongens en een meisje zou worden. Eeen 1 eiige drieling.
Ik begon bij mijn nieuwe baan, dat betekende dat ik bedden moest verschonen van mensen die waren overleden, want ik werkte in een stervenshuis. Ik zag gen dode mensen maar het waren bedden met groene vlekken omdat ze soms niet meteen werden ondekt. Ze waren daar heen gebracht puur om te sterven, hoe het mensen de levende mensen daar ging weet ik niet en het personeel was erg vriendelijk. Ik had het naar me zin.
Toen ik naar huis ging via het water werd ik ineens heel bang en toen werd ik water met een hardslag boven in mijn keel.

Weten jullie wat dit betekend? Het rare is meestal kan ik zelf besluiten in dromen wat ik doe of wat dan ook, maar ik kon niets in deze droom, ik zat als het ware vast in mijn lichaam.

Suzannw86
12 jaar geleden

Weet iemand wat het betekend???

Noedels
12 jaar geleden

Vreemddd

12 jaar geleden

Hoi SuzanneW86

Als je droomt over de schemering wijst dit op een einde aan een oude voorwaarde of een bepaalde situatie.

Een andere droomuitleg is dat wanneer je droomt over je eigen hart, dit ziekte voorspelt of een gebrek aan energie.

Een droom over je keel symboliseert het vermogen om jezelf uit te drukken en je ideeen aan anderen over te brengen. l

Een droom over een drieling suggereert dat je de fysieke, emotionele en spirituele kant van een bepaalde situatie of besluit moet overwegen.

Water is een van de krachtigste en bekendste droomsymbolen. Als je water in je droom ziet, symboliseert het je onderbewuste, je gevoel en je emoties. Water is als het ware het smeermiddel van je psyche en vertegenwoordigt levensenergie. Het staat ook voor spiritualiteit, wijsheid, genezing en verfrissing.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

SuzanneW
12 jaar geleden

Bedankt voor jou reactie! Maar wat bedoel je met een oude voorwaarde? Wat kan dat zijn?

Groeten Suzanne

12 jaar geleden

Hoi Suzanne.

Hoe kan ik je het beste vertellen wat voorwaarden zijn, een voorwaarde is ies wat aan een bepaalde waarde moet voldoen, zoals je als je een man zou willen hij lief moet zijn, eerlijk en knap.

In jou leven heb je bepaalde voorwaarden nodig gehad om te willen worden die je nu bent, sommige voorwaarde had je nodig in je kinderjaren, dat je ouder werd weer andere, nu je groot bent heb je die voorwaarden van vroeger niet meer nodig en kunnen nu je leven danig in de war sturen.
Misschien kan je zelf bedenken wat je niet meer zou willen wat je vroegen wil wilde omdat je dat ergens voor nodig had om aandacht te krijgen, lopen te jengelen om een snoepje enz. maar ook ergere dingen.

Groeten.

Hans.

Suzannew86
12 jaar geleden

Dank je wel voor jouw antwoorden :)

prophet
12 jaar geleden

Bent u op zoek naar de beste online help? Bent u op zoek overal
internet naar een professionele en echte spreukgebruiker vinden? Als
uw antwoord op deze vragen "JA", dan bent u bij ons aan het juiste
adres! CONTACT MET ONS OP! We zijn vastbesloten om te bieden precies
wat u op zoek bent naar voor: Snelle en eeuwige resultaten! Van liefde
spreuken om geld spreuken, we zorgt voor de meest authentieke spreuken
die je ooit hebt ontmoet. Als je goed leest op onze website, zult u
zich realiseren dat je hier bent geen toeval. Het lot begeleid je
stappen en maakte je kwam deze site. Vertel ons over de spreuk je
nodig hebt. Wij snijden de beste magische spreuk voor je. Onze service
is niet gratis. Maar onze prijzen zijn redelijk in vergelijking met
het gemiddelde tarief online spreukgebruikers kosten voor hun
cliënten. Neem nu contact met ons op voor een gratis beoordeling van
uw situatie. Magische spreuken zijn zeker de meest populaire vorm van
liefde spreuken. Als we bedenken dat meer dan negentig procent van de
spreukgebruikers indien gevraagd, zal antwoorden dat ze alleen witte
magie uit te voeren, Sommige mensen echter, beweren dat veel van die
magie beoefenaars niet geheel ok. Ze zeggen dat er verschillende
categorieën van verboden spreuken die niet voldoen aan de regels van
de witte magie. Mijn Kruiden heeft geholpen mannen veranderen hun
relaties en bereiken anders onbereikbaar doel. Ze bereiken een punt
van geluk die nooit werd gedacht eerder mogelijk. Uw leven zal
veranderen zodra u aan boord voor deze prachtige reis. U voelt en deze
veranderingen te zien in elk deel van je leven. Contact profeet Baz,
Contact E-mail: prophetbaz@gmail.com
Reageren

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024