Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

caravan in de ruimte brengen

Yvonne
12 jaar geleden

beste mensen,
tja ik had een hele bizare droom die ik graag een beetje zou willen begrijpen. kom er zelf niet uit.

ik droomde vanacht dat ik een gesrprek had met mijn kinderen van 19 en 20 jaar, over hoe het zou zijn in de ruimte.
we praten er zo over en toen zei ik nou dan gaan jullie toch even kijken!
ik weet hoe het daar is... ik ontwierp zelf een soort ruimte pak .. ha ha met gas uit een gasfles..
maar goed.. we hadden een oude caravan staan en ik zei gaan jullie daar maar in zitten ik breng jullie wel even.
De kinderen gingen in de caravan zitten, er zat eten en drinken in voor twee/drie dagen.
Ik stak mijn raket aan en ik bracht ze ver in de ruimte. in de ruimte ( ja bizar..) timmerde ik van plankjes nog een klein balkon aan de achterkant zodat ze ook nog naar buiten konden en voor de was... ze vonden het prachtig. we keken eindeloos de ruimte in.
na een paar uur zei ik, ik ga nu weer even naar huis, want ik moet koken. ze zwaaiden voor het raam.
vanaf de aarde kon je de caravan zo zien hangen. Ik sprak met een buurman en die wees ik er nog op.
een dag later ging ik ze op halen, in mijn pak. Ze hadden het prachtig gevonden. de terug weg verliep goed.
de landing ietsje minder maar niet dramatisch. iets te ver van ons huis. en een kleine deuk.
we kwamen in een nieuw huis en ik had plots een heel andere man, dan mijn eigen man. Hij was veel jonger en spontaner.
heel leuk en verrassend maar tegelijkertijd ook niet nieuw. het was of wij hem al heel lang kenden.
We vonden het huis wel leuk maar de inrichting niet.
we gingen slepen met meubels e.d. om het gezellig te maken.
er stond ook een piano met bijzondere toetsen. Ze zagen er anders uit, maar klonken hetzelfde.
we gingen lekker eten en spraken over het avontuur. en toen werd ik wakker..

nou bizarre droom.... ik ben heel benieuwd naar reacties!

fijne dag! groet Yvonne

12 jaar geleden

Hoi Yvonne.

Zie je mooie kinderen in je droom, staat dat voor geluk

Een droom over een carrevan staat voor een totale verandering in je leven en omstandigheden, maar kan ook betekenen geen thuis of bacis te hebben, niet goed gegrond zijn.

Als je droomd dat je je huis niet kan vinden ben je je geloof on je eigen kwijt, een nieuw huis wat niet goed is gemeubileerd is geeft aan dat je nog op zoek bent naar je zelf, er ontbreekt nog wat.

Een piano in je droom wijst op harmonie, maar er zijn geen toetsen dus onbespeelbaar wat kan betekenen dat een bepaalt aspect van je leven nog in disharmonie is.

Een droom over een hele andere man, staat voor de mannelijke kan van je zelf (veel jonger en spontaner)

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Yvonne
12 jaar geleden

hoi Hans,

Dank je wel voor je reactie.

ik heb het gevoel dat ik voor een grote verandering sta. in ieder geval vernieuwing.
maar wel hele goede.
de caravan bracht ik ook weer netjes naar de aarde en ik kwam in een nieuwe ander huis met een andere nieuwe man terug.
heel grappig. vond het meubilair niet leuk staan dus dat moest veranderen.
tot het goed was.
de piano had andere toetsen, maar ik kon er wel op spelen.dat deed ik ook.
dat was zo bijzonder... het voelde zo goed, ik kon zelf een pak maken, af reizen met mijn kinderen naar de ruimte en weer terug..
fantastisch! er was zoveel harmonie, liefde en gewoon, zonder angsten of wat dan ook..
voor mij voelde het als de vrijheid nemen om de hemel en aarde te verbinden in mezelf..

gewoon genieten..

thanks!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024