Ik heb heel vaak levendige en de meest bizarre dromen, maar ik zal er twee van beschrijven:
Vannacht droomde ik dat ik een *(bruin) paard had gestolen van een vriendin. Ik kan niet paardrijden maar vluchtte op het paard zonder zadel weg. Later moest ik in een snackbar werken waar de eigenaresse van het paard ook werkte. Ik gedroeg me heel raar, waardoor ze erachter kwam dat ik het paard had, maar toen vluchtte ik weer en werd ik wakker.
Een droom die ik lang geleden had, die best wel eng was, zou ik ook graag willen begrijpen:
Ik liep door een straat in Italië(iig een mediterraan land) en zag aan de overkant een soort zombie/zwerver/dood lopen met zijn armen omhoog. Ik begreep dat het en seriemoordenaar was, maar wou hem negeren en verder lopen. Toen werd ik achtervolgd en slingerde dat wezen achter me aan door een kerk, wat me een beetje deed denken aan een quasimodo scene in de Notredame. Toen lag ik ineens in bed en kwam het wezen door mijn raam klimmen en begon me te wurgen. Dat is toen ik wakker werd.. Nogal duister ik weet het, maar weet iemand wat dit betekent?
1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door sophie50505.