Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom die me niet los laat

Tineke
12 jaar geleden

Ik had een paar dagen geleden een droom die me niet loslaat

ik rij in mijn auto op een lege snelweg naar huis, plotseling zie ik aan de linkerkant van de 3 baansweg een auto stilstaan en de bestuurder loopt op de snelweg naar me toe. ik ga langzamer lopen en zie dat de man een pistool in zijn linker hand heeft. de man loopt naar het midden van de weg waar een 2e pistool ligt. als ik de man langzaam voorbij rij heeft hij het pistool in de rechterhand tegen zijn slaap geplaatst en hij kijkt mij na. zodra ik hem voorbij ben geef ik gas omdat ik bang ben dat hij op mij gaat schieten. terwijl ik van hem wegrij blijf ik hem aankijken in de spiegel. ondanks dat ik steeds verder van hem wegrij blijf ik hem in de ogen kijken. De man laat het pistool in de rechterhand zakken en schiet zichzelf door de slaap met zijn linker pistool. zodra de man dood is en in elkaar zakt is het perspectief goed en zie ik hem als figuur ver weg in de spiegel en er is ook plotseling iemand bij hem die neer knielt terwijl er eerst niemand anders op de weg was. ik rij door omdat ik toch niets kan doen en dan hoor ik op de radio dat de weg afgesloten is door de zelfmoord en dan voel ik opluchting dat ik erdoor was voordat het gebeurde en dus niet in de file daardoor sta. als ik thuis ben hoor ik dat ze mij zoeken als getuige aan de hand van een omschrijving van de auto en dan wordt ik wakker.

Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen, het was geen enge droom behalve het stuk waar ik dacht dat hij op mij zou schieten ben ik niet bang geweest. maar toen ik wakker werd had ik er wel een raar gevoel over. ik had in principe iemand voor mijn ogen zien dood gaan en mijn reactie op het nieuws bericht was opluchting over niet in de file staan wel in mijn slaap maar een vreemde reactie vind ik. Ook is het zo dat ik mijn dromen nooit zo goed kan herinneren als deze, ik weet nog alle kleine details.

graag zou ik jullie mening hierover willen weten.

IemandDiejekanhelpen.
12 jaar geleden

Tineke ..

Jou droom kan iemands verleden of toekomst zeggen ...
Het kan nog gebeuren of het is al gebeurt.
heb je vaak die droom?..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024