Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wolf

Oys
12 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik in een huis zat met vrienden van mij en het was best gezellig maar ze gingen allemaal op een gegeven moment weg omdat ze naar huis moesten oid. Ik bleef dus alleen achter en ging om een of andere reden naar buiten. Toen ik over straat liep zag ik opeens een wolf en omdat ik er heel bang voor was probeerde ik me te verstoppen. Maar de wolf kwam steeds achter me aan, alleen deed hij niks. Het leek alsof hij blind was, maar mij wel kon ruiken want hij kwam heel de tijd zo dicht bij waardoor ik zo bang was dat hij iets zou doen bij me, ik was echt heel erg bang. Uiteindelijk ging hij weg en ik weet niet meer wat er met hem gebeurde, maar ik kan me nog wel een beeld herinneren dat de wolf dood was en dat mijn hond dat had gedaan. Maar ik twijfel daar een beetje over.
Het was in ieder geval een hele intense droom, omdat ik zo bang was. Dus ik zou er graag meer over willen weten..

12 jaar geleden

Hoi Oys

Wolf
Wees voorbereid op moeilijke tijden

Blinde wolf
Geestelijk onbewust .

Dood
Het einde van een fase in het leven Weg met het oude, voort met het nieuwe

Hond
Een vriend. De dingen die in een mens de over of onderhand hebben. De hond staat voor trouw en de behoefte aan bescherming en vriendschap of nauwelijks getemde wildheid.

Dromen dat u door een straat loopt wijst op ongeluk en zorgen. U zult veel moeite moeten doen om beoogde doelen te bereiken.
Kan tevens een stukje levens weg die je af loopt.

Dat zijn de betekenissen van je droom symbolen die im vinden kon.

Ik denk dat deze droom over je zelf gaat en dat je ergens voor oppassen moet en laat het niet zover komen dat die wolf je gaat aan vallen
Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024