Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Erg moe zijn op de dag van het harde werken in een droom

Sonja Oudshoorn
12 jaar geleden

Ik droom al weken een gelijksoortige droom namelijk:

Ik moet iets doen bv. Mensen zoeken in kamers, inkopen doen bij winkel e.d. , en dit is ieder keer iets anders. Maar het lukt me nooit om dit voor elkaar te krijgen. Resultaat, ik word erg moe wakker van het harde werken in mijn droom en dat gaat al weken zo. Enige uitleg is welkom.

12 jaar geleden

Hoi Sonja.

Ik denk jou droom jou zeggen , dat je in het dagelijks leven meer aan je zelf moet denken, voor andere mensen bezig zijn is heel mooi, maar als je je daarbij je zelf vergeet, wordt het minder mooi.

Zorg voor je zelf dat je meer energie krijgt, je beter leren aarden en als dat goed is kan je weer mensen helpen.

Mocht je zelf problemen hebben, probeer die dat stuk voor stuk te verwerken en los te laten, niet alles te gelijk.

Kijk maar of je er wat mee kan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024