Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over ex met een ander

verward
12 jaar geleden

Beste,

Ik droomde onlangs dat mijn ex een toneel opvoerde met een vrouw. Het was een erotisch toneelstuk. Na de voorstelling kwam hij op me af en nam hij deze vrouw mee. Hij stelde hem voor als zijn vriendin. Ik had meteen een slecht gevoel bij de vrouw. Ze had een wazig en donker gezicht. Ik was bang van haar. Wil deze droom iets zeggen?

12 jaar geleden

Hoi mev. verward

Kijk je naar een toneelstuk, dan kun je het gevoel hebben dat je niet echt deel genomen hebt aan het leven. Je had je leven niet zelf in de hand.

Erotiek in een droom kan betekenen dat je nog steeds verlangen hebt naar die ander.

Als je droomt over je ex, dan doet iets uit je huidige leven je aan de situatie denken zoals die toen was met je ex. De huidige situatie haalt vergelijkbare gevoelens omhoog bij je.

Wat betekent dat voor jou? De vrouw die je zag dat ben je eigelijk zelf, je zag haar wazig en donker, je kijkt als het ware in een spiegel naar je zelf en je vertrouwde je zelf niet, of je had geen vertrouwen in je zelf, of je had in die tijd een masker op zodat je huwelijk mislukte.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024