Over het algemeen besteed ik geen aandacht aan mijn dromen, maar volgende droom vond plaats ruim een maand geleden en ik kan ze maar niet verklaren.
Ik word uitgenodigd op een feest. Een heel groot feest, met feesttafels in verschillende gangen en zalen. Oude bekenden uit mijn vroegere vriendenkring (waar ik het nu niet goed meer mee kan vinden) spraken me aan en had ik lange gesprekken mee (over de inhoud kan ik me natuurlijk niks meer herinneren). Opeens valt het me op dat mensen die door een bepaalde deur gaan, niet meer terugkeren. Nieuwsgierig als ik ben ,besluit ik met enkele andere mensen een kijkje te nemen. Als ik de deur opendoe, zie ik een trap. Ik klim naar boven en eenmaal boven komt een vroegere vriendin in paniek naar me toe "Ze willen ons kinderkleren laten aantrekken!" Ik kijk op de gang en zie allemaal nonnen en militairen de wacht houden. Als een van deze mensen mij opmerkt, schrik ik, en word ik wakker.
Ik heb geen flauw idee wat deze droom betekent. Meestal droom ik over pure chaos, over stress, hard rennen tijdens het werk. Ik werk in een druk restaurant en vermoed dat ik gewoon de film van de dag herbeleef. Opvallend is dat ik me steeds onmachtig voel tijdens die dromen, maar dat wijt ik misschien aan mijn perfectionisme?
Toch, deze droom is heel bizar. Herkent iemand van jullie hier elementen in die een betekenis kunnen hebben? Jullie zouden mij er een heel eind verde mee kunnen helpen.
Groetjes