Hoi,
Ik heb 2 maanden geleden al mijn haar afgeknipt/afgeschoren, omdat ik helemaal opnieuw wilde beginnen. Maar nu droom ik de laatste tijd heel vaak dat mijn haar er in mijn dromen weer aan zit, dat het dus heel snel gegroeid is en ik daar ook blij mee ben. Ik heb geen spijt dat ik het er af heb geknipt, dus ik vroeg me af wat het betekende.
Ook droom ik vaak dat ik in het buitenland zit en op (wereld)reis ben. Net zoals vannacht. Toen droomde ik er echter nog bij dat een trap op liep in een huis dat ik niet kende, en toen lagen er op de trap al spinneneitjes, maar toen ik boven kwam was bijna de hele vloer bedekt met ontelbare spinnen eitjes, met daar ergens een grote spin tussen. Ik ben niet heel bang voor spinnen, maar wel als het er heel veel zijn met eitjes en wilde ze heel graag weg hebben. Het enige wat ik kon gebruiken in de kamer was een zaklamp en een soort waterpistool die hard water spoot. En toen ik met de zaklamp scheen, verdwenen de eitjes, net als toen dat ik deed met het waterpistool. De grote spin werd toen 'boos' en kwam op mij af (hij was niet supergroot, iets kleiner dan een vogelspin) dus ik probeerde in alle macht het dood te maken met het waterpistool, en uiteindelijk lukte dat.
Ik las in het droomwoordenboek dat het doden van een spin ongeluk/pech bracht, dus ik wilde graag uitleg over deze droom.