Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over bevallen

Stefanie
12 jaar geleden

Hallo,

Ik heb vannacht een vreemde droom gehad... Namelijk dat ik plots moest bevallen (wisten het niet dat ik zwanger was). Op een kwartier was de bevalling gedaan, hadden een zoontje gekregen maar hadden na paar dagen nog steeds geen naam voor hem... Het klinkt mss heel dom maar het was voor mij echt zo vreemd ook omdat het zoveel losmaakte qua gevoel bij mij. Iemand een idee wat het kan betekenen?

Alvast bedankt, groetjes

12 jaar geleden

Hoi Stefanie

Een bevalling staat altijd voor het begin van iets nieuws.

Een zoon kan voor zorg staan

Ik denk dat je voor een nieuw begin staat maar nog niet weet wat het is, omdat je het geen naam kom geven, maar wat je wel bezig houd.

Groeten Hans.

Stefanie
12 jaar geleden

Hartelijk dank voor je spoedige reactie Hans... Heb er heel veel aan bedankt en een fijn weekend gewenst

Groetjes Stefanie

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024