Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie

12 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd meer nachtmerries.
Ze zijn allemaal verschillend. Niet over achterna rennen ofzo. Maar meer over
personen die ik ken, die heel eng doen, en vooral de sfeer erom heen is heeeel eng
Maar wat elke keer wel hetzelfde is, dat ik weet dat ik moet gillen of mijn vriend moet roepen,
Soms heb ik door dat ik hem wakker moet gillen. Maar het lukt me dan niet om te gillen. Elke droom steeds weer.
Ik probeer zijn naam te roepen of te gillen, en ben me bewust in die droom dat het vaker gebeurt en niet lukt.

Wat kan dit beteken ?

12 jaar geleden

Hoi angelaaa

Word je in je droom achtervolgd, dan probeer je in je echte leven een bedreigende situatie te vermijden.

Wat betekend dat voor jou, die droom wil je zeggen dat problemen die je hebt aanpakt en niet van je afschuift of er omheen gaat, zo komen altijd weer bij je terug, omdat ze om een oplossing vragen, lukt dat niet kan je het beste om hulp vragen..

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024