Mijn moeder is 1 1/2 jaar overleden na een ziektebed. Ik en mijn zusjes hadden een heel bijzondere band met haar. ze was een bijzonder persoon die alle liefde gaf aan haar kinderen. De dag van de begrafenis heeft mijn vriend de weg naar de begraafplaats gefilmd. wij reden achter de auto waar mijn moeder in lag. Bij het zien van de beelden zagen wij toen pas dat constant de zon boven op de auto van mijn moeder was en als we een tunnel ingingen ws de hele tunnel verlicht om daarna weer bovenop de auto van onze moeder te blijven. toen we aankwamen bij de begraafplaats was de zon recht boven de begraafplaats leek ne of hij wachtte. Een paar dagen na het overlijden van mijn moeder ging ik naar bed, en sliep direct en vrijwel direct hoorde ik hele luide kerkmuziek orgelmuziek die je in alleen in een kerk hoort. toen zag ik mijn moeder binnenbij het altaar staan met twee kleine jongetjes (donkere jongetjes) naast haar mijn moeder is van surinaamse komaf. Mijn moeder was heel vrolijk en danste vrolijk mee, de muziek was bijna oorverdovend . Ik heb nooit gedroomd dat muziek zo overheersend is.Daarna nam mijn moeder mij mee naar buiten want ze wilde lang bij me zijn en we hebben in een auyo rondgereden door onze vroegere woonplaats. Ik ging met haar mee maar vertelde dat ik zo echt moest want ik moest naar mijn werk. Toen zei mijn moeder nee blijf nog even het is pas 3 uur . Ik zei dat ik echt weg moest en werd toen plotselng wakker en keek op mijn klokradio en het was precies 3 uur... De kerk zag er uit als een roomskatholiek kerk met veel schilderingen en beelden . ik zag op de TV het vaticaan en kreeg kippevel want zo zag het eruit. Mijn moeder was een heel bijzondere vrouw en heb dit ook met paar mensen gedeeld, maar die vonden het een hemelse droom. ik zou toch graag meer willen weten wat de betekenis precies is van dit alles. groeten jossie