Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over mijn ex.

Secret.
11 juni 2008

Mijn ex en ik zijn door omstandigheden al tijd terug uit elkaar gegaan.
In die tijd en erna zijn er heel veel dingen gebeurd. Alleen ik hou
nog van hem en mijn gevoelens zijn nog heel sterk voor hem.

Vorig jaar had ik een rare droom dat iemand waarom ik geef iets
ergs was over komen. Ongeveer week na die droom kwam ik er
achter dat de Moeder van mijn ex overleden was. Ik had op dat
moment geen contact meer met hem.

Nu jaar verder.. droomde ik eind Feb en begin Maart over mijn ex,
ik droomde dat hij verhuisd was en ik hem niet kon vinden en niemand
me wou helpen. Conclusie ik moest dus uit zoeken wat deze droom
betekende, want t leek zo echt, dus ik dacht aan 2 opties of hij is
inderdaad verhuisd of hij zit vast. Ik heb dat uit gezocht, en hij bleek
dus vast te zitten. Die droom heb ik zo'n 2 a 3 keer gedroomd. Ook
toen had ik geen contact meer met hem.

Nu is mijn vraag wat houdt dit in?

Secret.
12 juni 2008

Niemand die t weet? Ben echt wanhopig op zoek naar antwoord erop.

brigitte bomhof
13 juni 2008

ik droomde dat me exs vriendt getrouwd was zag trouw fotos van hem ..terwyl hy nooit getrouwt is geweest

brigitte bomhof
13 juni 2008

me ex is nooit getrouwdt geweest zei hy .en ik droomde dat ik fotos van hem zag trouw fotos van hem en zyn vrouw in me droom

Secret.
13 juni 2008

Uh ja en wat moet ik daar mee?

Siren
14 juni 2008

Hallo Secret,

ik denk dat het heel goed mogelijk is dat je emotioneel nog steeds een verbinding me je ex hebt, ookal zijn jullie al een poos uit elkaar. Dit was waarschijnlijk een telepatische droom, die komen bij iedereen wel eens voor ( in de remslaap).
Dit soort dromen komen vaak voor mbt vrienden, onbewust hebben we een telepatische/emotionele band met onze vrienden + mensen om wie we geven.Omdat we ons betrokken voelen me deze mensen stemt ons onderbewustzijn/ onze ziel zich automatisch af op het welzijn vd desbetreffende persoon/ziel. In de droomtoestand vallen alle barrieres van ons af + maken we contact me onze ziel,.
Onze ziel is in staat (in droombewustzijn) te reizen + maak contact met de zielen die we lief hebben(+zij ons), daardoor krijgen we soms informatie door in onze dromen die we in het waakbewustzijn feitelijk niet kunnen weten.

Psychiater Jan Ehrenwald was een van de onderzoekers van de ASPR in de jaren 50 + sterk gefascineerd door telepatische dromen. Hij merkte dat zijn clienten verschillende keren telepatische dromen kregen, Zij droomden ook over zijn priveleven en zagen dingen die ze absoluut niet konden weten....

Hopelijk heb je hier iets aan, is dit het antwoord wat ze zocht,

groetjes Siren

Secret.
14 juni 2008

Dankje Siren! Hier heb ik heel veel aan. Ik reageer later wat uitgebreider maar ik
nmoet nu zo weg. Maar heel erg bedankt voor de info!

Liefs S.

Samira
7 juli 2009

Beste Siren,

Heb laatste ook zo'n soort gelijke droom gehad en ik blijf er maar over nadenken en giing dus toen maar zoeken om internet. Kwam ik dus op deze site, maar dit is alweer 'n tijd geleden. Weet je inmiddels wat je droom betekende??

Liefs nieuwsgierige Samira

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024