verhaaltje voor dat ik mijn dromen kreeg:
jongen, relatie mee gehad, maar van de 3 jaar dat we veel met elkaar omgingen 5 maanden een relatie gehad.
Was mijn beste vriend. veel meegemaakt, onder andere het overlijden van zijn vader. hechte band. Tot ik mijn man ontmoete die hij zag als loverboy blablabla. hij stookte dus ik sprak met hem af. die ruzie ging niet goed en hij "beukte" in mijn gezicht. hij had al voorwaardelijk dus omdat hij jankend met spijt aan de telefoon hing geen aangifte gedaan. ondanks dit misde ik hem enorm aan het begin. ik had geen contact meer met hem maar heb het er zeker een jaar moeilijk mee gehad. Droomde wekelijks over dat we het goed maakten. met veel emotie werd ik ook wakker.
Omdat het dromen maar bleef, contact opgenomen met hem om te praten. ik hoefde geen vrienden meer te zijn maar wel een goed einde aan alles... hij was me maatje, me broer.. me bff, maar hij wou niet met me praten. hij vond het wel goed zo.
Ik heb me daar bij neer kunnen leggen. toch droom ik na 2 jaar nog steeds maandelijks over hem. wat weer veel emotie los maakt. ik slaap tijdens het dromen erg slecht en word bezweet wakker.
Ik wil dit niet meer, niet meer over hem dromen, niet emotioneel wakker worden. Ik wil hem ook niet meer in mijn leven maar uit me dromen krijgen lukt maar niet..