Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn droom

11 jaar geleden

Afgelopen nacht heb ik weer eens levensecht gedroomd.
Een droom die ik al vaker hebt gedroomd.
Het begint met dat ik een soldaat ben.
Dat ik een rots beklim en dat ik mijn pick houweel vast haak aan de top van de top van de rots.
Langzaam voel ik dat de houweel weg glijdt en dat ik het wel goed vindt.
Ik laat me vallen zonder er nog een strijd van te maken om te overleven.
Als ik dan in die droom weer wakker wordt, lig ik in een ziekenhuis of zoiets dat erop lijkt en voel dat me voortanden los zitten en eigenlijk 1 voor 1 er zo uit kan halen.
Het volgende wat ik dan droom is dat ik volledig ben gerehabiliteerd van mijn wonden en dat ik samen met nog een andere man naar een belangrijke bijeenkomst mag gaan om iemand te mogen ontmoeten.
Voordat ik daar heen ga en nog in het ziekenbed lig, kijk ik uit het raam en zie deftige mensen buigent in een rij staan naast elkaar in de tuin van waar ik aanwezig ben.
We lopen vervolgens samen met het personeel naar buiten en worden zwaar beschermd door hun, alsof wij heel belangrijk zijn.
Voordat we vertrekken zie en hoor ik bommen vallen, maar niet op ons, een stukje verder waardoor we nog voorzichtiger moeten zijn om te vertrekken.
Als we dan vertrekken uit dat ziekenhuis herrinner ik me dat de auto is omgeslagen en dat wij, de andere man en ik, buiten de auto op de grond liggen en dat artsen met ons bezig zijn.
Zonder ons te bedenken snijden wij de kelen door van de artsen zodat zij zich niet meer kunnen verweren.
Vervolgens lopen/rennen wij hard weg en daar stopt de droom en wordt ik wakker.........

jan234
11 jaar geleden

ben jij erg hard voor jezelf?

11 jaar geleden

ja, best wel....
zo heeft de maatschappij mij gemaakt.....

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door J.t..

11 jaar geleden

denk ik....

jan1234
11 jaar geleden

Wat betekenen die deftige mensen voor jouw ?

11 jaar geleden

ik heb geen idee Jan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024