Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raare droom

SeekingForlifeGirl
11 jaar geleden

het ging dus over dit:
het was de 1e dag vande middelbare school ( eigenlijk een soort voorproefje van alee middelbare scholen) en we hadden onze spullen bij ons en toen gingen we om een of andere reden onze gym kleren aandoen in de kleedkamer. later kwamen 2 jongens die we al kenden op de basisschool gewoon binnen en een die was een vriendje van een meisje en ze hadden gemachte gymkleren aan om zo te zien dat ze samen waren. we kwammen dus in de gymzaal en alle kinderen van de verschillende middelkbare scholen kwamen op een andere plek in de gymzaal....... anyway ik kwam te laat bij mijn groep en op het laats ging mijn vriendin dood door een schaap in mijn groep maar w gingen niet eens naar de zelfde school dus ze hoorde niet in mijn groep.......................

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024