Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ongeluk..

MoustacheFan
11 jaar geleden

Het was in een oud dorpje.
Mijn tante had een ´´Rode´´ ferrari, We gingen samen in de auto op weg naar mijn moeder.
Na een tijdje was er een ongeluk gebeurd waardoor een opa hevig hard op de grond viel vanuit zijn auto.
Je zag de rode bloed uit zijn hoofd komen. Mijn tante wou die opa redden en zei tegen mij ´´Blijf in me auto ik kom zo terug!´´
Mijn tante rende zo snel mogelijk naar die arme opa, maar opeens viel mijn mijn tante over een ander rode auto ook hevig op de grond.

Ook droomde ik nog over een moordenaar, ik en mijn vriendin gingen zo snel mogelijk wegrennen maar die man bleef maar ons achtervolgen met een grote keukenmes.

Groetjes.

Doukje
11 jaar geleden

Rood duidt op ongetemde energie, kracht, passie, aggressie en moed. De kleur rood heeft diepe emotionele en spirituele gevoelswaarde.
Rood is ook de kleur van gevaar schaamte en sexuele impulsen. Mischien moet je even halt houden en je acties eens overdenken.

Doukje
11 jaar geleden

Als je een moordenaar achter je aan hebt, suggereert de droom dat een belangrijke relatie verbroken is en je af wil sluiten van je emoties. Het staat tevens voor ongebruikte talenten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024