Hallo,
Ik heb vannacht een rare droom gehad. Er waren veel 'elementen' die ik samen niet kan plaatsen.
Ik was onderweg naar mijn werk, uiteraard komen de gebouwen en plaatsen niet overeen met de werkelijkheid.
Dit werk leidde mij langs een plek met water, het leek mij de zee, maar het water was erg kalm. Op een gegeven moment reed er een oranje gekleurde auto het water in, er stapte een man met bril en kalend hoofd uit. Op de kant waren ook een gezin, moeder met kinderen, die vroeg roepend wat de man ging doen. Toen de auto onder water was stapte de man in, en 'zei' daadwerkelijk zelfmoord te gaan plegen. (Het zou om een man gaan in het criminele circuit). Ik rende vlug naar mijn werk om hulpdiensten te bellen,was een beetje in paniek omdat ik niet wist of ik 1-1-2 of een ander nummer moest bellen, de mensen om mij heen waren niet behulpzaam. Op een kamertje op werk, was dat gezin te vinden, waarbij een jongen bijna flauw was gevallen door wat hij net had gezien. Omdat ik in het verleden ook paniek aanvallen heb gehad, gaf ik hem advies, wat in de wind werd geslagen. Ik liep er een beetje rond als een kip zonder kop, niet wetend wat te moeten doen of te helpen.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat deze droom (globaal) zou kunnen inhouden?
Alvast bedankt!
Groetjes, Lara