Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom nooit, en nu 1x hele heldere droom

J
15 juli 2008

hallo mensen, ik loop al een paar dagen zelf te denken wat het kan betekenen, maar komer maar niet achter helaas.

gaat hierom;

een meisje waar ik ruim 1,5 jaar als een jonge puppie achteraan heb geloen heeft me altijd aan het lijntje gehouden en daarna heb ik op gegeven momeent afgesloten dat er nog iets zou gebeuren.. zij is inmiddels getrouwd en ik ga volgend jaar trouwen, we hebben zo goed als geen contact meer.. dat even de voorgeschiedenis..

nu de echte droom:

ik droomde dat ik haar tegenkwam ergns binnen, waar weet ik niet, daarna loop ik samen met haar naar buiten, naar haar auto enwe moeten samen even weg ergens naartoe.. als we hoek van de straat om zijn stopt zei de auto, en we beginnen heerlijk te zoenen (in het echt ook nog nooit gebeurd dus geen idee hoe dat voelt met haar althans). daarna word ik waker..

weet nog echt hoe het voelde alsof ik echt met haar gezoend heb...

iemand die hier wijs uit kan worden? is dit een voorspellende droom? of heel wat anders?

alvast bedankt!! blij dat er mensen zijn die raad weten!

DontBother
15 juli 2008

Je hebt nog diepe gevoelens voor haar. Hoe je het ook keert of draait. Als je het nu ontkent, dan zit je waarschijnlijk is de ontkenningsfase..vrij logisch of niet? Dat het een voorspelling is lijkt me echter sterk.

j
17 juli 2008

hmmm okee zat zelf ook aan zoiets te denken, maar die diepe gevoelens heb ik volgens mijzelf al een jaar of 2 niet meer.. voo zover ik me ervan bewust ben dan..

we hadden anderhalf jaar lang eigenlijk een relatie zoals andere stellen, alleen nooit zoenen of sex e.d. wel bijna elke dag bij elkaar, wel eens bij elkaar geslapen etc etc.

erg vreemd...

nog tips overhoe en wat aan te pakken?? (misschien offtopic op een droomforum, in dat geval heb ik niks gezged)

alvast bedankt!

meesje
28 mei 2009

Zulke dromne gaan denk ik over aflsuiten en afscheid nemen van een verlangen, heel logisch dat je- als je gaat trouwen- bepaalde fases afsluit. Denk eens na over wat het voor jou betekent een deel van je leven af te sluiten, op een bepaalde manier meer volwassen te worden. Misschien kan je de liefdes en verlangens uit je verleden achter je laten door een klein ritueel, zoals oude liefdesbrieven weggooien of juist iets te creeren voor de toekomst met je vrouw, verras haar met een fotolijst met een mooie foto van jullie samen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024