Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over een vrouw?

Badeend
9 jaar geleden

Ik droom de laatste tijd bijna elke nacht en weet daarom dat er iets is wat ik moet weten.. Alleen wat? Kan iemand mij helpen?

Vannacht droomde ik over een middelbare achoolvriendin Anna.
Ik droom dat we een relatie hebben en dat het een geheim is. We zoeken de school door naar een lokaal waar we even samen kunnen zijn. Ze is wat kwetsbaar en probeer haar te beschermen. We liggen eerst op de gang. Zij in mijn armen. Maar dat werkte miet echt dus zochten een plek waar het wel kon. We bedenken plots dat er een lokaal met een bed is. De jongen waarvan het is is nogal een casanova en de deur word bewaakt door iemand. We mogen zijn bed lenen.
We liggen in het bed en ze ligt weer in mijn armen. Ze voelt zich rustig. Vertrouwd. Er is nog een meisje in de kamer en die komt ook op bed liggen. Ze verteld mij dat ze elke dag naar een winkel toe gaat en dat er steeds een donker meisje om dat tijdstip langsfietst. Ze zegt dat ze niet perse naar de winkel hoeft maar stiekem haar voorbij wil zien fietsen. Anna kust mij op dit moment en wil mij eigenlijk voor zichzelf.
Ik weet ineens niet meer of ik wel kan zoenen en zoek op mijn telefoon hoe je je moet gedragen op je 2e date.
Het andere meisje komt ook in mijn armen. Ze mist geborgenheid zei ze.
Op dat moment waarschuwde iemand ons dat er een leraar is gekomen. Ze staat al bij de deur. Anna schrikt. Ze is bang. Het andere meisje vind he juist wel interessant en vermakelijk.
Ik word van school gestuurd en er komen al mensen kijken. Ik zeg tegen Anna dat ze maar moet gaan. Hier is ze te kwetsbaar voor. Ze gaat. Ik ruim rustig mijn spullen op terwijl de lerares denegerend staat te kijken. Opschieten zei ze. Straks staan alle leerlingen te kijken.
Het kon me niks schelen al Rolde er wel wat tranen over mijn wangen.
De lerares geeft me 2 euro en ik snauw tegen haar "wat moet ik hiermee?" Die gemene liefdadigheid hoefde ik niet.
Ze was verbaast en uit de hoogte.
Ik lachte stiekem in mezelf.

Toen ging de wekker..
Ik hb nog veel meer dromen maar zijn er iets teveel om hier op te zetten denk ik!
Ben erg benieuwd!

9 jaar geleden

Heb je gedroomd over een schoolvriendin uit het verleden, dan kun je je oude ervaringen gebruiken om inzicht te krijgen in je huidige toestand.
Een geheim staat voor een geborgen kracht. Een bed in je droom staat voor je intieme zelf en het ontdekken van je eigen sensualiteit. Een bed van iemand anders, vertegenwoordigt de consequenties van beslissingen die je genomen hebt.
Het derde meisje dat binnenkomt vertegenwoordigt je vrouwelijke kant. Drie staat voor innerlijke kracht, iets volbrengen, verbeelding, creativiteit, energie en zelfonderzoek.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024