Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

veulen

dahlia
9 jaar geleden

IN MIJN DROOM ZAG IK EEN VEULEN GEBOREN ZIJN MAAR ER ZAT NIET VEEL LEVEN IN EN HET BLEEF MAAR LIGGEN ?WEET IEMAND DAAR WAT UITLEG BIJ DANK U DAHLIA.

9 jaar geleden

Als je een veulen ziet in je droom, dan staat het voor verse energie en nieuwe ondernemingen. Maar in dit geval lijkt de veulen levenloos.
Een dood paard zien verwijst naar de verdwenen kracht van een vergane situatie of persoon in je leven. Normaal gesproken is een droom over een paard voor de sterke, fysieke energie die je hebt, de oorspronkelijke levenskracht van de mens. Ik ben benieuwd of je er wat mee kunt.

dahlia
9 jaar geleden

hallo Esme,hartelijk bedankt voor het duiden,en inderdaad ik kan het plaatsen zoals jij het beschrijft groeten dahlia.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024