Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ijskristallen

9 jaar geleden

in mijn droom zag ik een mooi scherm van ijskristallen in het midden ervan stond een kribbe met hooi
hierin lag een grote babby , hij eek me blij aan.

9 jaar geleden

Een scherm is de onbewuste kant die je in een weerspiegeling ziet. IJskristallen vertegenwoordigen de winter. Deze droom symbool kunnen staan voor je gevoel, emotioneel koud en frigide. Je zou je eens moeten laten gaan en proberen om al die emoties te uiten. Je zou je ook onverschillig kunnen voelen, eenzaam of genegeerd. Het frigide komt terug door het symbool van de baby. Het vertelt je ook over vruchtbaarheid in zowel een relatie als in een nieuw project, wensen en ideeën in je leven. Het lacht je toe.
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kunt.

9 jaar geleden

dank je wel , begrijp het nu

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024