Deze droom is van enkele maanden geleden, maar hij is me erg bijgebleven en ik vraag me af wat het betekend.
Ik was in een soort dierentuin en kwam toen langs een hek met daarachter 2 wolven: een witte en een zwarte wolf. Ik was enthousiast en wilde dichterbij komen. Toen ik naar binnen liep wilde ik de wolven gaan aaien, maar ze werden agressief en begonnen te grommen. De zwarte wolf kwam op me afgerend en toen kwam de witte wolf me ineens te hulp en nam me op zijn/haar rug. Ze bracht me weer veilig buiten het hek en het leek wel of ze daarna in gevecht ging met de zwarte wolf.
Maar voor ik het wist gooiden iemand waar ik bij stond een pistool naar binnen. Het gevecht tussen de wolven was nog steeds aan de gang en de zwarte wolf kreeg het pistool te pakken. De wolf veranderen in mijn oom en die schoot zichzelf neer. De ruimte veranderen in mijn ouders hun kamer en ik liep vanuit de trap naar boven. Er waren mensen in mijn kamer bezich met onderzoek en ik zag overal bloedspetters in mijn kamer. Iemand van het team zei dat ik beter naar beneden kon gaan. Ik liep naar beneden waar mijn ouders en mijn zus op de bank zaten en ik ging erbij zitten.