Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

uitleg gevraagd

Jay
9 jaar geleden

Droom.

Het was al schemerig, wegdek was nat en ik was met m'n 3 kinderen onderweg naar huis vanuit de Efteling, terwijl we fietsten raakte ik de weg een beetje kwijt maar herkende de buurt wel en wist dat daar een grote boom was met roze lelies en wilde dat gaan bekijken, m'n oudste dochter was al vooruit gefietst en wachtte ergens op me, m'n zoon was ook ergens buiten op me aan het wachten en m'n 2de dochter ging met me mee, we fietsten over een grasveldje en kwamen bij de boom aan, en opeens stond ik in de huiskamer en er waren 3 blanke blonde meiden en ze waren zeer gastvrij en we spraken over hoe prachtig de boom en de bloemen waren, iemand belde aan en er kwam een brunette vrouw binnen, ging zitten en keek me alleen maar aan. Ik bedankte de dames voor hun gastvrijheid en wilde langs achteren weggaan, zei 1 van de dames:"ow wilde je daar langs, kom maar gewoon langs voor hoor" (in de droom wisselde het gezicht steeds weer, dan weer dame 1,2 of 3 maar wel zelfde gestalte) en ze deed de deur open, stond er een buggy voor de deur met een getinte baby van een maand of 17 oud die tegen de rugleuning van de buggy aanstond en probeerde aan te bellen, zeg ik tegen de dame die de deur opendeed, is dat jouw kind? Neuj ikke niet zei ze en glimlachte, toen vroeg ik:"Hoe oud ben jij als ik vragen mag" en toen schrok ik wakker.

Wie zou mij hier uitleg over kunnen geven.

Rajenne
8 jaar geleden

Ik lag te slapen droomde dat een klasgenoot van mijnz zelfmoord wilde plegen

Kan iemand mijn uitleg geven ?

8 jaar geleden
Beheerder

Het is veel te kort.
Het kan iets in jouzelf zijn dat levensmoe of depri is.
Suïcidale gedachten komen helaas steeds vaker voor, vooral onder jongeren.
Je kunt dus iets oppikken aan gedachten.
Maar eerst jezelf uitsorteren, wat betekent die persoon voor je?

rajenne
8 jaar geleden

Wat betkent mijn droom over die jonge. Die zelfmoord wilde plegen

8 jaar geleden

Had ik al beantwoord. Die staat onder Droomforum "Algemeen".

Rajenne
8 jaar geleden

Esme kan niet vinden in algemeen waar moet k kijken dan zo erg dat voel me schuldig

Rajenne
8 jaar geleden

Ik droom de dat een jongen waar k verliefd op was zelfmoord wilde plegen en hij zit me achternaa

8 jaar geleden

Citaat Rajenne:
ik lag bed te dromen en zag een jongen die wilde .
zelfmoordplegen maar ik kon hem niet reden want k wilden hem tegen houden.
maar dat lukte niet ik raakt overstuur begon te huilen mensen waren mijn aan het troosten maar k was zo. overstuur dat ik kon doen niks kon doen daarna hangt hij zich zelf op de burg
ik begon te janken
ik lag in bed te dromen en een oude klasgenoot wilde zelfmoord plegen ik raakte overstuur en en kon niks doen
hij begon te schreeuwen tegen mijn hou op hou op hou op k raakt overstuur en mensen troosten mijn k werd niet rustig van

Antwoord Esme:
Gisteren, 21:53

De jongen is je jongensachtige kant in jezelf. Op één of ander manier wil je deze kant niet accepteren. Moorden of zelfmoord is symbolisch om van iets af te komen. Durf je misschien niet assertief zijn of op de voorgrond willen treden? Een voorspellende droom komt zelden voor.

Graag zou ik willen weten of je de uitleg kan plaatsen.

Een droom zit vol symbolieken. Je kan het beter niet te letterlijk nemen.

rajenne
8 jaar geleden

Ik ben een meisje maar heb geen jongsachtige kant

Rajenne
8 jaar geleden

Esmee k snap je niet wat je me wilt zeggen

8 jaar geleden
Beheerder

Iedereen heeft de tegenstelling in zich.
Wie een meisje is heeft een onbewuste mannelijke tegenhanger en omgekeerd.

Een brug is een verbinding over het onbewuste en het gevaar.
Overgangsfase.

Misschien heb je je verstand geofferd?

Ergens ben jij zelf die jongen en verbeeldt hij depressieve kanten omdat hij niet gehoord wordt.

8 jaar geleden

Door je naam dacht ik al dat je een meisje bent. Iedereen heeft een meisjes/jongens kant of vrouw/mannelijke kant ongeacht je geslacht. Alleen een meisje heeft men meer vrouwelijke kanten in zich en andersom. Vrouwelijke eigenschappen zijn: zorgzaamheid, lieflijkheid, kattigheid, netheid enz.
Mannelijk eigenschappen zijn: agressiviteit, bazigheid, assertiviteit, doorzettingsvermogen enz.

Kijk maar een naar een vrouw met een topbaan, die heeft veel mannelijke kanten. Zij staat haar mannetje. Vrouwelijke sporters hebben bijvoorbeeld veel doorzettingsvermogen. Homofielen hebben weer heel veel vrouwelijkheid in zich en lesbies hebben vaak veel mannelijke kanten.

Rajenne
8 jaar geleden

Esmee dat je dat k een jongens naam had omg haha
Nee ben gwn een meisje maar k moet die jongen
Waarschijnlijk loslaten

rajenne
8 jaar geleden

Wat bedoel jij preicies

8 jaar geleden
Beheerder

Misschien moet je die knaap gewoon dumpen?
Een brug boven water is een aardige optie.

8 jaar geleden

hi, hi, hi lijkt me een goed plan Sheherazade, anders wordt het voor rajenne veels te ingewikkeld.

rajenne
8 jaar geleden

Wat wordt ingewikkeld voor mijn esme

8 jaar geleden

Die mannelijke kant, word voor jou te ingewikkeld.

rajenne
8 jaar geleden

Les een uit

rajenne
8 jaar geleden

Ik was droomde over een oude klasgenoot k was verliefd op hem en hij wilde zelf moord plegen en aftoe
Overal waar k ga zie k hem in het werkelijkheid

Deze discussie is gesloten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024