Hallo,
Vannacht heb ik me toch zo'n vreemde droom gehad.
Het begon met dat ik mij niet kon bewegen, zelfs mijn hoofd niet. Uit mijn ooghoeken zag ik een figuur, een knul die eruit zag als een 14 jarige met een grote bos bruine krullen, een harry potter brilletje op, en hij was wat gezet. Ik heb nog nooit iemand ontmoet van zo'n beschrijving. De jongen was een geest, ik weet niet waarom, want hij zag er uit als een levend mens, met niks speciaals, maar zodra ik hem zag wist ik dat hij een geest was.
Omdat ik mijn hoofd niet kon bewegen, kon ik hem niet goed aankijken. De jongen lachte eng naar me en fluisterde in mijn oor: "i'm Jimmy". Ik keek hem stront verbaasd. Hij liep toen voor mij langs, met zijn rug naar mij toe, en rommelde met wat spullen op een tafel.
Hij draaide zich om, ik kan me zijn gezicht niet herinneren, maar ik weet wel dat ik deze gezien heb, en zei nog een keer: "i'm Jimmy". Hij raakte mijn tepel aan, en ik schrok wakker.
Ik was helemaal bezweet en lag bepakt in mijn dekens, ik had ontzettend het gevoel dat deze Jimmy nog naar mij keek, en dit terwijl ik absoluut niet geloof in geesten.
Heeft iemand enig idee of er een betekenis of iets dergelijks achter deze droom zit? Ik vind het bizar dat ik mij een compleet persoon heb gezien in mijn dromen, aangezien men vaak alleen schimmen ziet. Graag zou ik ook horen van mensen als ze iets soort gelijks hebben gedroomd, dit kan mij misschien wat rust geven.