Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

demon zijn

plutoo
8 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik een demon was.
Ik zal het even samen vatten ik was in een bos toen ik klein was en ineens lag ik thuis op bed met een brandende keel ik had demonen bloed gedronken en bezat toen de krachten van een demon men ogen werden rood en ik vond het eigenlijk best wel leuk.
Ik zou graag weten wat het betekend.

8 jaar geleden
Beheerder

Wat is er zo leuk aan om een bloeddorstige demon te zijn?
Waar zitten je hersens?
Het lijkt meer op bezetenheid door een woede.

Het bos is meestal het onbewuste.

De morbide fascinatie met de meest perverse invloeden en psychopatische scenario's via de media, films boeken en "spelletjes" is een open deur voor de kwade krachten.
Snappen jullie dan echt nooit waaraan je je overgeeft?

8 jaar geleden

Demonen staan voor eigenschappen van jezelf die lelijk of ongepast zijn.
Het bos staat ook voor het leven; vergankelijkheid en vernieuwing. Het huis symboliseert jezelf, met al je denken en eigenschappen. Een bed in je droom staat voor je intieme zelf en het ontdekken van je eigen sensualiteit. Als je last hebt van je keel in je droom, suggereert dit dat je moeite hebt om te zeggen wat je werkelijk denkt. Je zou je bedreigd kunnen voelen wanneer je je uitdrukt. Door bloed te drinken parasiteer je. Het kan aangeven dat je meer neemt dan je terug geeft.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024