Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ben ik op?

Sunanda
8 jaar geleden

Ik droomde vannacht ovet dat ik met mijn vader in de auto zat en hij erg kwaad werd omdat zijn accu van de auto leeg begon te raken. We konden nog wel rijden. Zegt dit iets?

8 jaar geleden
Beheerder

De accu is een beeld van energie.
Als de accu leeg is heeft hij dus geen energie of vitaliteit meer en is levensmoe.
Maar woede vreet energie en daarom verstookt hij zijn eigen accu.
Het batterijtje raakt leeg.

Het betekent ook dat de accu niet wordt bijgeladen, wat op een storing wijst in de energieverdeling.
Zonder accu kun je ook niet starten.

Met een leeg rakende accu kun je nog wel een tijdje rijden, maar de motor zal toch stil vallen op termijn.
Wellicht verspilt hij teveel energie. Wie niet op krachten komt, put zichzelf uit.

De auto is een beeld van jezelf, maar ook van een relatie. (Gespannen verhouding)
Je vader zat wellicht aan het stuur? Waarmee hij je koers bepaalt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024