Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hai Iedereen :),
Vannacht had ik een rare droom:
Ik zat in een trein en ik was een beetje aan het praten met mensen ik weet niet meer waarover en ik had ineens de slappe lach. Ik moest zo hard lachen niet normaal het was wel leuk ik weet niet eens waarom, iedereen vroeg het waarom lach je zo!? En ik was bij een kennis op een boerderij en om hun huis heen lag een sloot en het klinkt raar maar de bril van iemand die ik ken viel in het water maar we konden hem niet vinden en het was slecht weer. Later droomde ik dat ik op een busstation stond en ik liep de bus in maar ik had de verkeerde genomen het was een hele brede korte bus met een beetje ronde vorm. Er zaten veel jongeren in die boos werden omdat ik de bus vroeg te stoppen bij de eerste halte want ik zat dus in de verkeerde. In het echte leven ben ik niet zo maar in mijn droom liep ik de bus uit en stak mn middelvinger op naar al die jongeren (Ben zelf een jongen van 15) en er rende een jongen uit de bus die boos werd omdat ik dat zei en hij was naakt.... En toen begon het rare .... sorry ik bedoelde het niet tegen jou, en toen ineens was ik ook naakt en ik pakte hem vast en we hadden seks buiten op straat en het kon ons niks schelen.... het voelde in de droom echt goed terwijl ik helemaal geen homo ben dus ik snap er niks van :/ betekend dit dat ik onbewust homo ben ofzo?? En toen werd ik wakker....
weet iemand de uitleg?
Groetjess Sergej
Beheerder |
De boerderij en de bus lijken iets gemeen te hebben.
De boerderij is omringd door een sloot en vormt dus een eiland.
De bus lijkt meer een half eiland.
Je bent de weg kwijt in het leven of jezelf.
Je steekt die middelvinger op als een fallus.
Dat is ook symbolisch de betekenis.
Je nodigt dus feitelijk iemand uit tot copulatie.
Een van hen gaat daarop in.
Nu ben je zelf het voorwerp van spot, want een hele bus die je zo zou zien?
Hoewel het voor kan komen dat iemand tot de ontdekking komt homoseksueel te zijn betekent het vaak dat je iets in jezelf toelaat. In ieder leeft de homo of lesbo.
Het zijn de meer feminiene kantjes of eigenschappen.
Het hangt van de instelling van het ego af hoe dit gepresenteerd wordt.
Soms kan dit echt een dramatische vorm aannemen als iemand deze eigenschappen in anderen veroordeeld.
Dus een vorm van compensatie.
Je moet het zien als een vorm van integratie.
Sommige mannen of jongens hebben onmiskenbaar iets zachts en vrouwelijks in zich.
Dat wordt vaak door de maatschappij veroordeeld.
Maar in feite is het een pluspunt, want het helpt je niet te ontkennen wat er in je leeft.
Meer mannen zouden wat meer feminien moeten zijn.
Wat absoluut niets met sluimerende homoseksualiteit hoeft te maken te hebben. (al kan het dus wel)
Het is een ontwikkelingsfase. Later kan de animakant duidelijker worden.
Overigens is het vrouwelijk archetype vooral in homo's vaak sterk aanwezig.
Dat brengt bijvoorbeeld ook kunstzinnigheid, artisticiteit, smaak en omgangsvormen of sociale gevoelens met zich mee.
Hier is het nog in ruwe vorm, als brutale seks op straat, zoals honden doen. (FY)
Maar de geïsoleerdheid van de boerderij is wel doorbroken.
Toch heeft de jongen iets zachts in je wakker gemaakt.
Je zet je dus af tegen de rest als opgedrongen rolpatroon.
Dankje :)
En het lachen :) ?
Beheerder |
Het lijkt hilarisch lachen zonder reden.
Maar misschien ben je te ernstig, of juist een losbol?
De bril vergat ik nog. Dat is de manier waarop iemand naar de wereld kijkt.
Hij valt echter in de bekende sloot, wat een beeld van het onbewuste is.
Misschien was dat iets om te lachen?
De droom zou uitgelegd kunnen worden als uit de kast komen.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.
Dit is heel stoer. Qwerty, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van deze droom. Mocht je nog vragen hebben. Die zijn welkom! Kus, Esme
Dankje Esme ???? :)
Sorry dat waren smileys ;)
Droominfo, © 2024