Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kind

Anonieme bezoeker
8 jaar geleden

Hallo
Ik droomde vannacht dat ik een zoontje van ongeveer 2 jaar oud had,hij zag er erg verzorgd en netjes uit en was echt een lachend kind,helaas voelde ik ook angst(Bij mezelf)
Ik heb zelf geen kinderen,de kinderwens is er wel(heel erg zelfs)
Maar door een vervelende ontsteking aan mijn gewrichten en de teleurstelling dat ik nu even niet zwanger kan worden gaat het geestelijk ook niet zo goed met mij.
Mijn vriend droomde vannacht er ook over dat we een zoontje hadden.
Betekend dit dat we in de toekomst nog samen een kind krijgen?
Groetjes Nessa

8 jaar geleden
Beheerder

Droomwensen?

Het zou natuurlijk kunnen maar je speelt ermee en dus droom je ervan.
Het kind is een nieuw idee, iets openhartigs, blijdschap brengend.
Dat past even als opkikkertje in je leven.
Het gaat vaak om het zielekind of innerlijke kind dat er altijd is maar vaak vergeten wordt.

Anonieme bezoeker
8 jaar geleden

Wat bedoel je met de laatste zin precies?

8 jaar geleden
Beheerder

Het innerlijke kind als archetype.

8 jaar geleden

Dat is een enorme teleurstelling, als het maar niet lukt. En het kan heel verdrietig zijn. Het jongetje in je droom is een wenskindje. Je bent er zo mee bezig, dat je er over droomt. Helaas zijn visioenen uiterst zeldzaam en kan je er niet van uitgaan dat het kindje waarover je droomt werkelijk kan zijn. Helaas kun je alleen de weg van moeder natuur volgen. Of de medische molen ingaan.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Esme.

Anonieme bezoeker
8 jaar geleden

Dank jullie wel voor de uitleg.
En verdrietig is het zeker,maar zo is het leven,gelukkig heb ik een lieve vriend.

Deze discussie is gesloten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024