Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vliegtuig, oude klasgenoot, regenboog

an.
8 jaar geleden

Hey iedereen :)

Ik zou graag een droomuitleg willen.

Ik droomde dat ik iets moest kopen in de supermarkt voor een bepaald bedrag.. maar ik kon niks vinden wat ik wilde hebben. Ik liep wel langs allemaal harde broodjes maar die waren te duur. Daarna ging ik in het vliegtuig naar frankrijk en naast me zat een oud klasgenootje van heel lamg geleden maar dr uiterlijk was van nu... en ik zei zo heeee! En zei vond me niet aardig en deed afstandelijk en negeerde me (ze was met nog een meisje) later toen ik uit het vliegtuig stapte zag ik ineens een hele mooie regenboog waar ik een foto van maakte (ik ben degene van een paar weken geleden die droom met de (legerheilicopter en de regenboog) maar deze keer was er geen heilicopter maar ik stond hoog in de bergen en ik keek uit over een mooi groen dal en in de verte dus een regenboog met de kleuren omgekeerd...en ik wilde een foto maken maar was te laat want ineens werd het schemerig en toen werd ik wakker... weet iemand wat deze droom betekend?
Bedankt!!! An. (Jongen 15 jr)

8 jaar geleden
Beheerder

Je gaat met het vliegtuig maar vindt broodjes te duur?
Hoe hard wil je de broodjes bakken?
Of waren het zoete broodjes?

De regenboog is een beeld van een belofte, maar ook wel een onrealistisch sprookjes, waar geen potten met goud te vinden zijn. De regenboog wordt als een brug gezien naar de geestelijke wereld.
Je vliegt dan wel, maar dat is toch iets anders in die zilveren vogel.

Op een berg heb je mooi uitzicht, maar het is ook een eenzame afstandelijke plek, een adelaarsnest.

Typisch is dat de regenboog is omgekeerd.
De kleuren van de regenboog symboliseren gevoelens.
Het zijn ook etherische kleuren.

De vooruitgang is dat er nu geen gevechtshelikopter te zien is.
Maar toch is een conflict met een vrouwelijk type.
Dus er geen innerlijke harmonie met je anima.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024