Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wie kan helpen met mn droom..

sab
8 jaar geleden

Ik droomde Vannacht dat ik weeën had maar onderweg naar de juiste plek om te bevallen hadden we een lijk gevonden die wel verstopte in huis, en ik hadden tussen Door maar steeds die weeën (ben momenteel ook echt zwanger) verder weet ik er niet veel meer van maar dat lijk wat eigenlijk mijn weg versperde naar een ziekenhuis.. iemand een idee.. was zo verschrikkelijke nachtmerrie..

8 jaar geleden
Beheerder

Zwangerschap en een lijk.
Door hormonale veranderingen en de idee dat je iets uitbroed kunnen andere angsten en onverwerkte problemen ook bovenkomen. Je loopt dan letterlijk met een buik vol problemen.
Het doet denken aan "The skeleton in the closet" of misschien wel de slechte fee uit Doornroosje.
Het lijk ligt letterlijk in de weg. Dat wijst op angsten te laat te komen.
Natuurlijk ben je bezorgd en hoopt dat het allemaal goed zal gaan.

Lijken zijn onbewuste of verdrongen inhouden.
Maar je wilt het weer begraven en wegmoffelen.
Dat werkt niet want even later ligt het weer op je pad.
Je kunt er dus niet omheen. De vraag is natuurlijk; wat heb je verdrongen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024