Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn leven in een flits

Onbekend
2 augustus 2008

Hi ik wil graag even weten wat mijn droom betekend omdat ik nog nooit zo een droom heb gehad,
Ik had het tijdens het dromen een gevoel dat alles echt was.
De laatste tijd heb ik veel geleerd meegemaakt en ben ik mijzelf aan het ontdekken dus misschien heeft het daar ook mee te maken, Ik ben net aangenomen bij een succesvol modellenbureau in NL was naar de amsterdam fashion week etc, ( Daarom naam onbekend)
Ik zag mijn hele leven in een flits, Maar het gevoel bij de droom was en wat ik zag dat ik gewoon alles had verpest! Bij alle mensen ... en bij belangrijke dingen in mijn leven, als ik nadenk over mijn gevoel daar bij was het dat het mij totaal niet intresseerde, Ik zag mezelf lopen langs terrasjes en winkels iedereen praten iedereen kijken maar het intresseerde me gewoon helemaal niks... Terwijl mij dat wel in het echt juist doet, Waarom in die droom niet? Waarom droomde ik dat ik het had verpest bij alle fashion mensen, en waarom intreseerde dat mij dan niet? Het leek alsof ik mijn hele leven voor bij zag gaan en het me gewoon echt NIKS intresseerde.. toen werd ik wakker, 'huh wakker?' Ik was op een of andere manier blij dat het niet echt was, Maar ik voelde me alsof ik een hele avond teveel heb gefeest en gedronken terwijl ik zelf vroeg naar bed ging,

Kunnen jullie oordelen?
alvast bedankt!
XX

anoniem
2 augustus 2008

In je echte leven interesseert het je wat mensen van je denken, helemaal in the fashion scene. In deze droom interesseert het je helemaal niet en focus je er helemaal niet op en ben je al druk genoeg of relaxt genoeg met wie je bent. hierbij kreeg je in je droom het gevoel alsof je alles had verpest en zag je leven in flits voorbijgaan. Ik denk dat je onbewust denkt dat als je je niet voor anderen mensen interesseert het helemaal mis gaat. Terwijl het best oké is om gewoon niet te twijfelen aan jezelf. Gewoon dicht bij jezelf blijven en je niet op de kast laten jagen door wat anderen mensen van je denken. het gaat om jou. In jouw droom interesseerde je het niet, en jij kreeg er het gevoel bij dat je alles verpestte. ik denk dat dat een soort van agst is, maar blijf bij jezelf en fear none and nothing.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024