Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hey,
Van dag heb ik gedroomt dat ik een kleine oorlog vliegtuig ging vliegen.
Ik was die conducteur, maar ik was niet alleen er waaren andere piloten met hun vliegtuig.
We gingen een andere aan vallen, maar hij is op t strand gaan schuilen, dans zijn we ook(ik en een colega) op het strand gezakt.
Dan zochten we naar hem, maar ik zag een satelite, het was vreemd, want nooit heb ik een satelite zo dicht bij gezien.
Dan heb ik me colega geroepen om het t zien, maar daarna zag ik een ding vliegen en iedereen die op het strand waren zijn dat ding gaan bekijken.
Het leek op een tafel, maar toen we dichter bij zijn gekomen, zagen we dat het vogels waren.
Het waren vogels die met elkaar vliegen en een material maken met zich zelf.
Toen we nog dichter bij waren, zijn ze weg gevolgen en hebben een mur met elkaar gemaakt.
Toen ze die mur hebben gemaakt zijn ze doorzichtig geworden.
Wat betekent dat droom ?
Beheerder |
De vliegtuigen en de vogels zijn analoog.
Waarom een oorlogsvliegtuig en een conducteur?
In een militair vliegtuig lopen geen conducteurs rond.
Het gaat om agressie of een conflict in jezelf.
Je vecht tegen vogels of je eigen windmolens.
De vogels vormen een schild (tafel)
Maar wie is hier dus de agressor of wat wordt er gevreesd.
Je zou kunnen zeggen "je ziet ze vliegen".
Dus de vogels zijn dan gedachten of wanen.
Er is geen andere reden dan dat er angst bestaat of verdrongen agressie.
De droom op zich beeldt niets gevaarlijks uit.
De satelliet is wellicht een spionagesatelliet wat weer op achterdocht wijst.
Is het clubje vogels wellicht een groepje dat je vreest?
In een vliegtuig begeef jij je op hoger niveau. De vliegt boven de grond en voelt je daarom beter dan anderen. Daarnaast controleer je of andere mensen zich wel houden aan jouw regeltjes, want je ben conducteur. Heel wat anders dan een stewardess, die de mensen verzorgt en zorgt dat de mensen veilig het vliegtuig kunnen verlaten. Hier lok je een oorlog uit door aan te vallen. Het is een oorlog met jezelf.
Het strand is de grens van de zee en het vaste land. De zee symboliseert het onbewuste en het vaste land is solide en is het bewuste. Je bent op zoek naar iets in je leven. Je zoekt met een attribuut dat zweeft in het universum en met het blote oog onzichtbaar is. Je zoekt met je intuïtie of gevoel. Maar is het wel de juiste manier om er zeker ervan te zijn, dat wat je zoekt wel reëel is?
"Is het clubje vogels wellicht een groepje dat je vreest?"
Hoe bedoelt je ? Dat ik bang ben voor ze ? Hum... dan moet ik na denken.
"Je zoekt met een attribuut dat zweeft in het universum en met het blote oog onzichtbaar is.
Maar is het wel de juiste manier om er zeker ervan te zijn, dat wat je zoekt wel reëel is? "
Hoe reeel ??
Deze tijden stresse ik veel voor mijn examen, heeft dat iets te maken ??
Ik denk dat je mijn uitleg niet zo goed begrijpt. Uit de droom haal ik, dat je niet met beide benen op de grond staat en dat je een conflict heb met jezelf. Je bent naar iets opzoek en dat doe je niet met je verstand maar met je gevoel. Ik kan niets opmerken, dat de droom met je examen te maken heeft. Wat wel zou kunnen is dat die onrust van je examen te maken kan hebben (dat conflict). Bereid jij je wel goed voor op je examen? Als je erop aan laat komen, dan werk je meer op gevoel dan vanuit gestampte kennis. Maar ik kan hierover (examen) er wel naast zitten.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Esme.
Droominfo, © 2024