Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom uitleg

ingrid
5 augustus 2008

ik heb een droom gehad waarin ik ineens melk uit mijn tepel kreeg, borstvoeding dus, en ik snap hier niks van kan u mij vertellen waar dat over gaat.

ook heb ik al veel eerder 3x de droom gehad dat ik al mijn tanden verlies dit heb ik een paar jaar geleden gedroomd 3x en daarna nooit weer waar staat dat voor.

hoop snel uw antwoord te krijgen

truitje
6 augustus 2008

Het dromen over het verliezen van tanden gaat meestel over een angst de 'uiterlijke' schoonheid te verliezen in het wakende leven. ook kunnen dromen over het verlies van tanden gaan over een angst voor het verliezen van datgene wat je verdedigd. De tanden zijn immers ons meest basale verdedigingswapen... we kunnen bijten en praten dankzij ons gebit... Als de tanden eruit vallen kunnen we ons niet meer verdedigen...

Let goed op de manier waarop de tanden uit de mond raken... laten ze zomaar los of valt u wellicht op de grond? welke omstandigheden bied de droom? Bent u angstig of juist boos?

belangrijke informatie bij de interpretatie van een droom!!

succes,

Truitje

Lindsey
19 augustus 2008

Hoi,

Ik heb echt een ontzettend enge droom meegemaakt vannacht..:

Ik was in een soort bunker met een hele grote groep mensen. Links in de 'kamer' zaten drie mannen aan een tafel, waaronder Hitler in het midden. Rechts, waar wij stonden (we stonden redelijk ver van de drie mannen verwijderd), was een grote deur. Bij de kier boven de deur zag ik regelmatig fel licht opdoemen. Al snel werd duidelijk dat het ging om een verbrandingskamer. Telkens ging een grote groep mensen naar binnen, die vervolgens in lichter laaie werden gezet. De groep werd steeds kleiner en ik was in grote paniek en had vele hartkloppingen, de rest daarentegen bleek heel rustig. Een keer, toen ik bijna aan de beurt was, stond de deur open. Ik zag mensen de as letterlijk vegen van het nep gras dat daar lag. Ik werd steeds paniekeriger, en bedacht steeds hoe en of er in godsnaam een manier was om te ontsnappen. Toen stopte mijn droom.

Ik vraag me echt af wat dit betekent! Ik vind het namelijk nogal verontrustend. Bedankt,

Groetjes Lindsay

1
11 november 2008

LAG OP BED EN HOORDE ZE AANKOMEN DEED MIJN GORDIJN OPEN ZAG ZE STAAN.
SOORT VAN RUZIE EN DISCUSSIE. ZE "ZEIDEN MAAK OPEN" EN TROKKEN MIJN GORDIJN OPEN WERD TOEN WAKKER. DOOR ELKAAR PRATEN DEDEN ZE WEL.
WAS NIET BANG.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024