Ik had deze droom gisteren gedroomd en ik zit er al de hele dag mee. Oké hier komt ie: Dus het begin kan ik niet herinneren, uiteindelijk waren er overal paarse bolletje alles wat die bolletjes aanraakte veranderde ook in dat soort bolletjes, iedereen behalve ik mijn nicht mijn bed de muren het plafond en de vloer. Je kon er ook dingen uit pakken dan werd het weer zoals het was. (Ik had ooit een kikkertje gekregen van mijn oudere broer die moet ik bewaren tot ik 18 ben) Dat kikkertje viel zonder onderlichaam naar beneden. -Leegte- Dat van die bolletjes was allemaal de schuld van een oud vrouwtje die kon vliegen, ze at enorme wortels van een soort van vliegende ruimteschepen.-Leegte- Iedereen zat in een een ruimteschip, ik was Harry Potter en de enige manier om te overleven was om een goede pruik te maken (en nog iets anders maar dat kan ik niet herinneren) We dachten dat de mensen die verloren van het ruimteschip werden gegooid maar dat gebeurde niet. We werden naar beneden gestuurd met een soort van toverkrachten op een parkour. Halverwege het parkour had een vriendin pijn aan haar been zij ging terug omhoog met een andere vriendin van mij. -Leegte- De enige manier om niet in het ruimteschip gestuurd worden was geen aandacht te geven aan de man die achter je liep. Ik was verschillende mensen ze gaven allemaal geen aandacht. Na 3 mensen was ik een emo ik ging naar een feest en ik draaide mij om en toen werd ik wakker. Help me want ik denk er al de hele dag aan en heb geen idee wat het betekent!