Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droombetekenis

dolcexx
8 jaar geleden

Ik ging naar een tante toe in x en x was ,ineens new york en de brug waarmee je naar de overkant moest was verbouwd en heeeeel eng het was een soort trapjes brug waar je gwn tussen kon vallen echt heel eng. Gelukkig was er ook een lift daar ging ik in en het was zo eng helemaal doorzichtig enzo.. maar toen kwam ik aan daar. En ineens liep ik in mn school en er stonden allemaal bruggers op het dak die via de trap waren gekomen en ze moesten allemaal huilen en toen deed een jongen de deur voor ze open.. toen kwam ik bij mn tante en geen idee wat ik daar deed.. aan het eind van de middag het was al donker ging ik weg alleen toen ging ik al mn spulle pakken en toen vroeg mn opa hoe lang ik moest reizen.. nou dat was 12uur ookalvoelde het als 1 mnt.. en toen zei ik ik zal wel een jetlag krijgen.. en toen kwam het lieve hondje van mn tante en die ging ik aaien enzo ddat was wel leuk. Je voelde echt zacht. En toen begon ik te janken boven wantik wou niet weg en op die brug terug want de lift was stuk hahah echt dom.. en toen was het voorbij. Ik huil omdat de lift stuk is nou daar zal ik nooit omhuilen :p

8 jaar geleden
Beheerder

Een brug is een overgangssituatie.
"Bruggers" wijst wellicht naar een brugklas?
Maar inderdaad dan kun je ook vallen of zakken.
De glazen lift is een geestelijk hokje.
Het verplaatst je als het ware tussen verschillende bewustzijnsniveaus.
Geeft ook een isolement aan, er niet uit kunnen, vaste koers enz.
Misschien wel een beperkt maar beschermd milieu.
De lift kan ook een vorm van promotie inhouden (in de lift zitten).
Als dat niet slaagt zou je verdrietig kunnen zijn.
Is de lift stuk, dan blijf je misschien wel zitten.

Je vindt troost bij het hondje.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024