Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zombie apocolyps(of hoe je dat ook schrijft), gevangenis en vloedgolf

Luca
8 jaar geleden

Vanacht droomde ik over dat ik naar de gevangenis moest de reden weet ik niet precies meer. Ik zat daar dus in de gevangenis toen er een zombie apocolyps uitbrak, we voelden waren bang maar de bewaking zei dat t goedkwam omdat er een hoge muur is. De volgende ochtend bleek er een boom op de muur zijn gevallen en was de muur kapot, iedereen was helemaal gestrest. Maar voordat de zombies bij ons waren (we hebben ze nog geeneens gezien) kwam er een enorme vloedgolf en verdronken we allemaal.

Ik plaats dit niet bij nachtmerries want ik heb wel vaker zombiedromen en dan zie ik ze hierbij zag ik ze niet en vond het dus ook geen nachtmerrie.

8 jaar geleden
Beheerder

Denk dat de Zombies een beeld zijn van angsten.
Daarom heb je ook die muur staan.
Maar een muur werkt altijd twee kanten op.
De vloedgolf is ook een angst en een inbreuk door het onbewuste met emoties.
Als je dit zo vaak droomt is er iets wat je onderdrukt en juist daarom moet je naar de gevangenis.
Dat stemt je namelijk tot inkeer en nadenken.

Je zag de zombies niet eens dus zijn het irrationele angsten.
Misschien moet je wel blij zijn want daarmee breekt de muur van afweer.

De muur is ook een soort dijk-doorbraak.

Het onbewuste kun je niet buitensluiten.

Luca
8 jaar geleden

Volgens mij klopt dit wel bedankt

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024