Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verder dromen na wakker worden

Kirishii
8 jaar geleden

Heey iedereen,

Ik had meer een soort van vraag. Ik heb regelmatig dat ik verder kan dromen vanaf waar ik gebleven was als ik wakker ben geworden en weer verder slaap. Kunnen meer mensen dit? Of is het best normaal?

8 jaar geleden
Beheerder

Het komt zeker vaker voor, maar het is bijzonder dat je dat goed kunt.
Zo kun je ook verder leren als je iets wilt weten.

Cecilia
8 jaar geleden

Hoi mijn broer droomde laats over iets maar de droom was nog niet klaar s ochtends toen hij s avonds weer ging slapen droomde hij deze droom weer verder hoe kan dit en wat betekent het ?

8 jaar geleden

Hij is kennelijk nog niet klaar met verwerken. Hij zat zo in de droom, dat hij verder gaat daarin.
Het lijkt ook een beetje op een lucide droom; dat is dat men een droom kan manipuleren.
Een droom kan je analyseren en dan weet je wat het betekent. Wat je nu schrijft is slechts een klein moment. Daar kan ik eigenlijk niet zoveel mee.

Bouderez lorenzo
8 jaar geleden

Beste,van mij is het een sport aan het worden,het enige probleem is dat ik helaas ook na een minder leuke droom per ongeluk er weer in stap en dat is nog niet controleerbaar,ik ben ermee bezig,ik vind het best wel leuk......SWEET DREAMS

8 jaar geleden
Beheerder

Repeterende dromen zijn onbegrepen brieven aan jezelf.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024