Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ontslag vorige baan

Asztrid
8 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ben erg benieuwd of jullie mijn droom kunnen duiden.
Ik werd namelijk in mijn vorige baan ontslagen. Mocht eerst nog thuis blijven en beetje werk doen (uit mijn huidige baan geloof ik). Ben later naar (oude) werk toe gegaan en heb het op mijn afdeling verteld. Ze wisten het nog niet en vonden het heel raar. Ik geloof dat als we samen zouden gaan met een ander bedrijf, ik te duur zou zijn oid. Ik zou ook een nette regeling krijgen.
Erg raar allemaal. Ik heb nml zelf ontslag genomen anderhalf jaar geleden en ze gingen en gaan ook niet fuseren oid.
Hoor heel graag van jullie!

8 jaar geleden
Beheerder

Denk dat het iets betekent als het verleden loslaten.

8 jaar geleden

Als je ontslagen wordt ben je niet meer nodig voor het bedrijf. Voel jij je dan toch op een één of andere manier dat je aan de kant werd gezet en heb je de makkelijkste weg gekozen door ontslag te nemen? Misschien heb je er onbewust spijt van.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024