Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

feestje

tmkira
8 jaar geleden

hallo! ik plaats echt veel op dit forum alleen ik vind het echt super intressant en mooi om te weten wat mijn dromen betekenen. en het is fijn dat jullie daar ook andwoord op geven :).

Ik gaf een feestje bij het huis van de colega van mijn moeder. Het zou een slaapfeestje worden met niet al teveel mensen. Gewoon een paar mensen van school. Maar ze namen allemaal super veel vrienden mee die ik niet eens kende. op een gegevenmoment hadden een meisje die bij mij in de klas zit en ik ruzie (we hebben altijd ruzie in het echt). een jongen die er was nam het voor me op en wou haar gaan slaan. (hij is een populaire jongen bij ons op school) Maar ik hield de jongen tegen. toen ging iedereen ineens weg en ik vond dat jammer. nu waren er nog maar heel weinig mensen over. ik kreeg ook een berichtje van een jongen en die zei dat hij het leuk had gehad enzo maar dat was een jongen waarvan ik nooit had verwacht dat hij beleefd was en even zou zeggen dat het leuk was geweest.

8 jaar geleden
Beheerder

Het komt mij voor dat jij je echte vrienden niet kent.
Er zijn vele "slapers" (onbewuste personen) maar wat overblijft is heel wat minder.
Juist diegenen die je niet telt blijken attent te zijn.
De held van het verhaal is de drakendoder maar meestal win je die niet.
Het zijn eenlingen die de strijd zoeken of zich anders vervelen.

8 jaar geleden

Een feest is een feest, als je er bent geweest. Maar je bent niet kieskeurig, want je nodigt ook die meid uit. Zoek je de confrontatie op of wil je iedereen voor je winnen? Er komen zoveel mensen, die je niet eens kent en maken gebruik van de situatie. Op zijn engels is dat een partycrasher en dat is iemand die onuitgenodigd een feest bijwoont, meestal een redelijk chic feest, en zich daar vervolgens vaak ook misdraagt. Het is alsof je over je heen laat lopen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel om je geven. Waar je het niet van verwacht, ontstaan echte vrienden.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024