Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Oke ik heb meestal van die rare dromen dus besloot ik om het hier te plaatsen om achter de bbetekenis te komen.
Oke dus ik vertrok naar een plek, ik was er en er waren mosters. Ik was in een krappe ruimte en in die ruimte waren gangen met kluisjes. Dus die vieze monsters waren bijna overal maar er zaten ook gewone mensen tussen. Ik voelde angst tegenover de monsters maar ik voelde me aangetrokken naar de mensen die er rondliepen. Die mensen waren 16 jaar net zoals ik. Dus er was zon monster die in kluisjes verstopt en ik deed zo'n kluisje open en da monster zat errin en deed me express bang maken. Ook zat ik een tijdje door een soort straat te rennen en ik zag toen een best heel erg dik monster en ik rende er zo hard mogelijk van weg. Ook al zag hij me niet ik voelde een drang dat zei dat ik zo snel mogelijk van dat dikke monster moest weg vluchten. Toen kwam ik in een huis aan en daar was mikey mouse. (Ik vraag me echt af waarom ik zulke rare dingen droom)
Dus ik kreeg in dat huis van minnie en mikey mouse eten en er waren ook meerdere mensen hier. Toen ik klaar was (ik weet niet zeker of mijn bord leeg was)
Ging ik terug naar die monsters. Ik en de andere mensen zaten er over te denken om te vluchten vam deze plek. Dus we gingen vluchten ik zag een jongen zijn spullen nog pakken. En ik pakte op het laatste moment nog mijn knuffels. En dus gingen we vluchtem en waren we op een normale plek ik voelde me veilig. En toen was ik oppeens in een huis van rijke mensen in de kamer van een rijke vriendin. En zij viel perongeluk door het raam en belande in een water meer dat naast het huis lag. ( het was een mooi donkerblauw meer en het was nacht) toen kwam dus de moeder binnen en die keek me aan en zei: denk jij wat ok denk? En ik dacht dat eigenlijk niet maar drong het tot me door zij sprong door het gebroken raam in het water om te gaan zwemmen. En ik sprong er ook achteraan en toen werd ik wakker.
En oja, de mensen en die vriendin die in deze droom voorkwamen ken ik niet in het echte leven en zijn geen personen die ik ooit in het echte leven heb gezien of gekend. Overigens voelde deze droom niet echt als een nachtmerrie aan.
En ik schaam me dus voor deze rare dromen en ik wil echt weten wat het betekent.
Beheerder |
Je ziet overal spoken, de angst voor het leven?
Kastjes zijn beelden van bergplaatsen en wat je in het onbewuste wegsteekt.
Je roept dus je eigen monsters op.
Later in dat rijke huis denk je veilig te zijn maar ze springen blindelings omlaag in het water.
Het water is ook het onbewuste.
Er schuilt dus een vreemde zelfvernietigingsdrang in je.
Maar wie weet is de sprong in het diepe en onzekere nu juist het waagstuk dat je door de angsten heen helpt?
Mickey en Minnie zijn zwart/wit. ze hebben geen andere kleuren.
Je wilt je knuffeltjes meenemen, waarmee je aangeeft de kindertijd niet los te kunnen laten.
De bruten komen vaak voor als de slaperige gezapigheid van het ego moet worden doorbroken. (het raam is een barrière, het glazen hokje of gouden kooitje van de rijken of de status quo)
Het kwaad is een katalysator.
Droominfo, © 2024