Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Het starende meisje

Mamopiss
8 jaar geleden

Hallo , ik ben Jorden . 2 jaar geleden ben ik verhuisd. Dit huis is al 100 jaar oud maar men mama houdt van antiek . Er is meisje die altijd in men dromen voorkomt met een jurkje en zwarte ogen . Toen ik de droom voor de eerste keer had vertelden ik die tegen men ouders de volgende dag en zij hadden dezelfde droom gehad . 3 dagen later kwam ik toe van school en liep ik naar mijn kamer en het meisje stond buiten naar mijn raam te kijken , ik liep naar men ouders en vertelden het hun maar toen was ze weg . Ik droom iedere dag hetzelfde

8 jaar geleden
Beheerder

Tja het is niet onmogelijk dat je iets ziet van iemand die daar gewoond heeft.
Sommige huizen dragen die indrukken.
Maar je moet je eerst en vooral afvragen wat het met jou te maken heeft omdat het een deel van jezelf kan zijn dat zich aandient.
De anima kan duizend gestalten aannemen.

Het meisje staat buiten en wil dus je huis (wat jij bent) binnenkomen.
Het gaat dan om vrouwelijke eigenschappen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024