Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

jonge eendjes

8 jaar geleden

hallo ik droomde van de week over jonge eendjes ik was in een mooie tuin met veel bloemen en bomen en een vijver toen zag ik een nest jonge eendjes die blijkbaar hun moeder kwijt waren toen ging ik die eendjes verzorgen ze waren zo pluizig en zacht en zo lief toen werd ik wakker wat betekend deze droom ??? groetjes eline

8 jaar geleden

Jonge eendjes staat voor nieuw leven. Het staat voor vruchtbaarheid. Een eendje is een watervogel en water staat voor emoties. De eend staat voor bescherming, moederschap, gratie en troost. Maar de moeder van de eendjes zijn er niet. Nu komt je vrouwelijke zorgzame eigenschap naar boven door ze te verzorgen. Misschien heb je wel behoefte om iets te vertroetelen door bijvoorbeeld een huisdier te nemen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024