Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

water

ce
8 jaar geleden

Goeiemorgen

Niet goed geslapen slechts een paar uur.
Toen ik sliep had ik een droom.. het was schemerig en bewolkt grijs weer. Het had niet geregent maar toch stond er op de straten een laagje water (overstroming) het was slechts een laagje van enkele centimeters maar wel verdeeld over het wegdek.. ik zag het water soms aan de zijkanten wegvloeien in tuinen van mensen .

Dit was mijn droom

Ce
8 jaar geleden

https://www.orakels.org/php/?m=wo_dromen&id=2887

Ik herken wel dingen hieruit..

8 jaar geleden
Beheerder

Het water is de invloed van het onbewuste.
Je bewuste grond onder de voeten is dan te nat geworden en daarmee ontstaan angsten dat je zult verdrinken.
De overstroming kan soms vruchtbaar zijn, zoals de Nijl jaarlijks overstroomde.
Modder, (de sh*t) is soms heel vruchtbaar.

8 jaar geleden

De link komt wel overeen als een uitleg, die ik zou geven. Schemerig en grijs is de sfeer. Een depressie (het weer) staat op de loer. Het tuintje staat voor eigen geluk. Deze overstromen door regen. Tears from heaven. Regen staat ook voor vruchtbaarheid.

Ce
8 jaar geleden

Bedankt voor de uitleg..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024