Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gebouw gesloopt moeten leven op straat

Luca
8 jaar geleden

Hallo dus ik had een droom best een lange droom dus ik kan het begin me nauwelijks herinneren. Ik voelde pijn, woede en verdriet op elk moment van de droom dusja. Er waren soldaten in een helikopter ze lande dichtbij een school (een grote mooie ouderwetse school met a an twee kanten hekken dus je moest door de hekken komen on eruit te komen) En ze begonnen mensen afteschieten zelfs kleutertjes. Ik was op dat moment nog niemand laten we zeggen iemand die meekijkt maar er niet is. Toen schreeuwde iemand STOP, laten we eerst kijken of dit een goede school is. Dus ze gingen elk lokaal af, elke docent deed het goed totdat ze bij het laatse lokaal waren. Daar zat een kleutertje alleen, die zat te bekijken naar fotos van dode mensen in de tweede wereldoorlog. Twee soldaten keken elkaar aan. "Slopen die Handel" Nu ben ik mezelf veranderd. Ik probeer zoveel mogelijk kleine kinderen buiten de hekken te krijgen, kan er uiteindelijk maar 5 meekrijgen. De rest van de school zit nog binnen de hekken en zullen doodgaan als het puin op hun valt als ze het slopen. Ik zit daar in tranen. -Een groot gat- Blijkbaar was het in dit deel van de droom niet een school maar een plek voor huizen. Het is nogsteeds het grote mooie gebouw. Mijn moeder en mijn broertje Morten nu op straar leven. Op een dag proberen we weer Jensen naar buiten te smokkelen. Alleen de hekken Worden op dat moment dichtgeduwd, we rennen naar de uitgang maar vergeten mijn tas met al mijn spullen Erin. Na een tijdje sobben komen we terug bij de hekken en zien we mijn tas voor het hek liggen zodat ik hem gewoon makkelijk kan pakken. -Klein gat- ik ben op een of anders manier bij mijn tante terecht gekomen en zij steunt me heel erg. Alleen mijn moeder en broertje zitten er niet bij. Op dit moment komt er allemaal vage dingen zoals dieren die vechten op een soort van anime manier en zaadjes eten van de grond. Maar ik was wel daar met mijn neefje. Maar voorderest weet ik het niet het was een best lastige droom on doorheen te komen want ik voelde ook telkens empties door me heen razen. Dus als jullie me kunnen helpen, geweldig! :)

8 jaar geleden
Beheerder

Hier valt de kindertijd in puin.
Het zijn beelden van elementen in jezelf.
Dus de terroristen zijn de boze wolven die de lammetjes offeren.
Jij probeert nog wat te redden wat je persoonlijke betrekkingen betreft.
Typisch is dat handtasje, niemand zou zich druk maken over een tasje als er terroristen rondlopen alleen een vrouw kan zoiets verzinnen. LOL
Het tasje bevat vaak de persoonlijke zaken en identiteit allerlei frutsels en herinneringen, kortom een stukje geestelijke bagage.
Maar overbodig in geval van rampen, of het moet een nagelschaartje en pleisters inhouden en wat vlugzout of Boldoot en een zakdoekje. LOL.

Heeft wellicht te maken met een belaste jeugd? Dus een verwerkingsdroom.
Het is ook mogelijk dat er in het heden (weer) over je ziel wordt gewandeld door ongevoelige barbaren.
Maar de terroristen zijn meestal schaduwkanten in het onbewuste die de bewuste structuren vernietigen, de illusie van veiligheid b.v.
Je kunt niet in dat sprookje blijven leven, ze drijven je naar buiten, de grote boze wereld in.

Je leeft niet, je bent aan het "overleven", waardoor je wordt geleefd.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Luca
8 jaar geleden

Haha het tasje was BTW mijn rugzak die ik Elke day bij me heb en daar zaten al mijn kleren in, dus misschien toch wat helpvoller dan je dacht.

Luca
8 jaar geleden

Maar BTW ja volgens min klopt het wel ik zit nu in een soort van depressie door wat er gebeurd is town ik Klein was en het is pijnlijk.

8 jaar geleden
Beheerder

Dat had ik al begrepen ja.
Wens je sterkte toe, het is moeilijk.
Je bent stukjes van jezelf bijeen aan het rapen.
Schieten is fallisch, maar ook kritiek.

Luca
8 jaar geleden

Oke dankjewel :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024