Hallo,
Ik droomde vanacht dat ik achterin een rijdend busje zat. De twee deuren aan de rechterkant waren open. Toen ik ontdekte dat er niemand achter het stuur zat, ben ik achter het stuur gegaan. Het tempo van de bus was rustig en stabiel en zo bleef hij ook toen ik hem bestuurde. Ik ontdekte toen ook dat de bus al die tijd alleen maar rechtdoor had gereden en alle stoplichten groen had gehad. Op het moment dat ik achter het stuur zat reed ik net door weer een groen stoplicht en moest ik daarna een bocht naar rechts maken. Hoewel het aanvoelde dat ik meer kracht moest zetten, ging dit toch prima. Ik wilde al rijdend de deuren van de bus sluiten, omdat ik het idee had dat dat de reden was waarom de bocht me meer kracht kostte. Maar dat lukte niet goed en ik vond het toch ook wel prima zo.
Daarna sprak ik met een leuke Afrikaanse man. Ik vroeg hem waar op zijn voeten hij druk zet op het pedaal tijdens het rijden. Hij vertelde dat dat zijn hielen zijn, zodat hij meer achterover kan leunen. Ik vertelde dat ik druk zet op de bal van mijn voet, waardoor ik meer rechtop zit. Daarna vertelde hij enthousiast hoe mijn spieren veel sterker kunnen worden. Hij had daar een techniek voor. Een soort strakke bekleding waardoor je altijd meer kracht moet zetten voor alles wat je doet. Daarna tekende hij mij na met die speciale bekleding aan, exact met maat/dikte in mm/lengte. Gekke droom eigenlijk.