Laatst droomde ik weer iets vaags, ik heb dat eigenlijk wel vaker, droom niet van een specifieke plek oid. Maar zijn 'stukjes' die bij elkaar komen....
In deze droom ben ik 'ergens' wat ik het beste als een camping kan omschrijven, ik moet ergens naartoe, het is inmiddels pikdonker en de enige weg ernaar toe is een onverlichte weg. Ook heb ik geen zaklamp bij me dus ik tast letterlijk in het duister als ik eenmaal loop. Een man op een fiets, met licht, zegt mij dat hij wel meeloopt, ik kan immers niks zien en ik kan toch niet alleen in het donker gaan lopen. Ik krijg een beetje een naar gevoel van deze man en zeg dat ik het wel alleen doe. De man luistert niet en fietst alsnog met me mee. Dan kom ik langs een man die daar woont met zijn hond, het is een boxer en voor ik het weet loopt dat beest op me af en wird teruggeroepen door z'n baasje, maar luister natuurlijk niet. Omdat ik enige paniek in de man z'n ogen zie, wordt ik ook bang en voordat ik het weet heeft de hond mij gegrepen in m'n arm.....toen hield mijn droom op.
Omdat ik de laatste tijd nogal 'duister' droom zou ik geaag wat uitleg willen over deze specifieke dromen.....