Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kreeften

Ce
8 jaar geleden

Vannacht had ik een vage korte droom.

Het deet me weer denken aan de droom met het kleine zandsculptuur visje.
Ik keek voor me naar een open weiland. Een groene gezonde weide met een heldere blauwe lucht.
Maar ervoor lag eerst nog een sloot. Ik wilde de sloot over. Ik liep met mijn blote voeten in het modderige water.
Er waren veel kenissen van mij aan mijn zijde. Toen zag ik het water plotseling helder worden. Ik zag rode kreeften voorbij schieten. Soms zag ik alleen losse rode kreeftenscharen liggen.Ik wilde niet meer verder.

Dat was het alweer..

8 jaar geleden
Beheerder

Denk dat de rode kreeften een gevecht aangegaan zijn en elkaars wapens afknippen of bestrijden.
Beetje lopen op naalden?

Soms moet je door de modder om de mooie dingen te kunnen bereiken.
De kreeften staan voor angsten die je moet overwinnen.

8 jaar geleden

De kreeften die vechten bakenen hun territorium af. De kreeften hebben ieder eigen plekje nodig. Is de plek te klein, dan doden ze mekaar.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024