Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
gedaan met men vriend
maxime
11 september 2008
hallo,
ik droom geregeld over mijn vriendje waar ik al meer dan een jaar mee samen ben dat het gedaan is ofwel gedaan gaat zijn. onze relatie is uitstekend en we hebben geen probleem. ik erger me aan deze dromen en weet niet wat ze betekenen. kan iemand me hier mee helpen?
hartelijk bedankt.
x maxime
ik denk dat je eens echt in je relatie moet gaan duiden, als je 100% eerlijk tege jezelf entege hem bent en je weet dat het echt een top relatie is zal het wel aan de spannig en zenuwen liggen, anders zou je eens eerlijker tege jou en hem moeten zijn.
srry, je moet niets het is een aanrader, het klinkt een beetje maf als ik het zo uitleg, mijn excuses
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.